Welcome banner image

Цілодобова технічна підтримка

ПРОФЕСІЙНА КОМАНДА

Ми на зв'язку у будь-який час. Великий досвід, якісне обладнання та злагоджена робота команди забезпечують стабільну роботу мережі

Поширені запитання

Не працює Інтернет або проблеми зі швидкістю?

Квартири:
- Перевірте з'єднання інтернет кабель - ПК / інтернет кабель - WI-FI-роутер.
- Витягніть і підключіть назад кабель до клацання.
- Перевірте включення інтернет кабелю в правильний порт.
- Відключить WI-FI-роутер від живлення на 5-7 хвилин.
- Якщо нічого з вищепепереліченого не допомогло - телефонуйте на технічну підтримку.
Приватний сектор:
- Перевірте з'єднання інтернет кабель - ПК, інтернет кабель - WI-FI-роутер.
- Витягніть і підключіть назад кабель до клацання.
- Перевірте включення інтернет кабелю в правильний порт.
- Відключить WI-FI-роутер від живлення на 5-7 хвилин.
- Перевірте Оптичний модем (біла коробочка, куди підключається оптичний кабель з вулиці). Якщо мигає/світиться лампочка з підписом LOSS, зазвичай червоного кольору, можливо пошкоджено оптичну лінію - відразу телефонуйте в технічну підтримку та повідомте про це.

Чому в мене повільний Інтернет?

Ви використовуєте роутер. Кожен роутер втрачає швидкість. Наскільки швидкість буде менше, вже залежить від потужності роутера (в основному), і від ряду інших факторів, наприклад кількості підключених пристроїв або налаштуваннях на підключених пристроях.
Дійсну швидкість, що надається провайдером, можливо перевірити лише з’єднавши кабель напряму до комп'ютера/ноутбука.

Wi-Fi роутер

Це свого роду маленький комп'ютер, зі своїм процесором, пам’яттю і операційною системою. В процесі роботи система може бути перевантажена й сповільнювати роботу до тих пір, поки вся не “підвисне”. Тож, для уникнення проблем, ми рекомендуємо періодично перезавантажувати роутер для відновлення його нормальної роботи.